معرفی برلیانس V3; کراس اوور ارزان قیمت چینی

برلیانس V3 یکی از محصولات شرکت خودروسازی است.برلیانس یکی از خودروسازان بزرگ چین است که از سال 2014 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. از نظر کلاس بدنه در سطح کامپکت کوچک قرار می گیرد و تا پیش از فیس لیفت در سال 2017 تشابه خود را با برلیانس اچ220 کاملا نشان می داد.

برلیانس V3

محصولات برلیانس در ایران هم بسیار شناخته شده می باشد و شرکت پارس خودرو نماینده رسمی این برند در ایران برای تولید و مونتاژ برخی از خودروهای این کمپانی چینی درکشورمان می باشد. برای مشاهده مشخصات فنی و امکاناتی محصولات برلیانس در ایران بر روی آن کلیک کنید.

که برخی از محصولات آن در کشور عرضه می‌شود و بازار فروش بسیاری خوبی هم دارد، حال این خودروساز چینی اخیرا از یک خودروی کراس اوور جمع و جور با کد V3 رونمایی کرده است که دارای پیشرانه 1.5 لیتری بوده و این امکان وجود دارد که شرکت “پارس خودرو” و گروه خودروسازی “سایپا” علاقه به تولید این خودرو در کشور پیدا کنند، به همین منظور قصد داریم در این مقاله یک معرفی اولیه از خودروی “برلیانس V3” داشته باشیم.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود؛ استفاده از عناصر کرومی ظاهری جذاب را برای دماغه این خودرو ایجاد کرده است. در نمای جانبی نیز طراحی ستون آخر با دیگر محصولات برلیانس تفاوت دارد تا ظاهری شبیه به کراس اوورهای کوپه برای آن ایجاد کند. در مجموع همه چیز به خوبی جانمایی شده تا  برلیانس V3 بتواند مخاطب را با خود کاملا همراه سازد.

از منظر ابعاد برابر با 4240 میلیمتر در طول، 1803 میلیمتر در عرض و 1600 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2570 میلیمتر است. رینگ ها در حالت استاندارد 17 اینچی هستند.

برلیانس

پیشرانه

تمامی تریم ها از پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 118 اسب بخار خروجی و گشتاور 150 نیوتن متر استفاده می کنند. این مجموعه بازهم در تمامی تریم ها با جعبه دنده دستی 5 سرعته که با محور جلو ارتباط دارد، هماهنگ شده است. ترمزها در هر دو محور دیسکی هستند.

کابین

همانطور که از رده قیمتی  برلیانس V3 مشخص است؛ با یک محصول اقتصادی سر و کار داریم بنابراین انتظارات نیز باید در همین سطح باشد. وقتی داخل کابین این کراس اوور را مشاهده می کنیم جزئیاتی جلب نظر می کند که بالاتر از سطح انتظارمان از یک خودروی 12 هزار دلاری قرار دارد بویژه در بالاترین تریم که نمایشگر عمودی بزرگ لمسی در مرکز کنسول خودنمایی می کند.

V3

از امکانات کابین باید به سیستم تهویه غیر اتوماتیک در تمامی تریم ها، استارت دکمه ای(آپشن)، بلوتوث(آپشن)، سیستم ناوبری ماهواره ای(آپشن)، گرم کن و تهویه صندلی های جلو و عقب(آپشن)، استراحتگاه دست جلو و عقب، دکمه های کنترلی کامل روی فرمان(آپشن)، فرمان با ارتفاع قابل تنظیم(آپشن)، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه های الکتریکی(آپشن)، سنسور باران(آپشن)، برف پاکن عقب و … اشاره کرد.

ایمنی

در این قسمت باید به امکاناتی شامل: استارت دکمه ای(آپشن)، رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز(آپشن)، سیستم پایداری الکترونیکی(آپشن)، دستیار حرکت در سربالایی(آپشن)، نور بالای تطبیقی(آپشن)، ایربگ، ایزوفیکس صندلی کودک، ترمز پارک دستی و … اشاره کرد.

تیم تولید محتوا

این مقاله به کوشش تیم تولید محتوای وبسایت فرانید تهیه و تدوین شده است. تمام تلاش این تیم بالا بردن کیفیت آگاهی و دانش مردم در زمینه قطعات خودرو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا