شرایط فروش دیگنیتی (DIGNITY)

بخشنامه فروش نقدی محصولات دیگنیتی و فیدلیتی از روز دوشنبه 15 آذرماه فعال خواهد شد.

شرایط فروش فوری نقدی با قیمت قطعی به صورت اینترنتی (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ 1400/09/15 ساعت 10 صبح تا ساعت 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول فوق و با شرایط اعلام شده ارائه میگردد.

شرایط فروش دیگنیتی

فروش ویژه خودروهای جدید بهمن در هفته آینده

خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور در هفته آینده به صورت فروش فوری و آنلاین عرضه خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی گروه بهمن، فروش آذر ماه خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور هفته آینده روز دوشنبه پانزدهم آذر خواهد بود.
از آنجا که از این دو خودرو استقبال بسیار بالایی در بازار شده است، شرکت بهمن موتور با برنامه های توسعه ای و افزایش تولید درصدد پاسخگویی به متقاضیان خرید خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی است؛ در این راستا عرضه این خودرو ها مجددا در هفته آینده خواهد بود.
گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی در وبسایت و صفحه های رسمی مجازی گروه بهمن ۲۴ ساعت قبل از انجام طرح فروش اعلام خواهد شد.

.

دیگنیتی

گروه بهمن سرانجام رسما مشخصات و امکانات دیگنیتی را اعلام کرد:

دیگنیتی

دیگنیتی

معرفی دیگنیتی

پس از اتفاقاتی که در پی آغاز تحریم‌ها برای بهمن موتور پیش آمد، این خودروساز خصوصی نتوانست به تولید کراس اوور هاوال H2 ادامه داده و آن را به دست مشتریان برساند. اما از چندی پیش، اخباری مبنی بر عقد قرار داد گروه بهمن با کمپانی چینی دانگ فنگ موتور منتشر شد که خودروساز داخلی طی بیانیه‌ای قویا آن را تکذیب کرد؛ با این حال پس از آن نیز تصاویری از نسخه در حال تست دانگ فنگ ix5 درز کرده بود که نشان می‌داد اخبار منتشر شده صحت داشته‌اند.

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

سکوت بهمن موتور ادامه داشت تا اینکه سرانجام رسما آغاز همکاری خود با دانگ فنگ را تایید کرد‌. با توجه به موانعی که تحریم‌ها برای فعالیت صنعت خودروسازی ایجاد کرده‌اند، محصولات دانگ فنگ با نشان تجاری خودروساز چینی به بازار ایران عرضه نخواهند شد و همانند اتفاقی که برای دیگر محصولات مونتاژ شده دانگ فنگ در خطوط تولید خودروسازی فردا رخ داد، کراس‌اوور دانگ فنگ ix5 نیز با نام و نشان متفاوتی وارد جاده‌های کشور خواهد شد.

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

بهمن موتور و شریک چینی خود در همین راستا نام دیگنیتی (DIGNITY) را برای دانگ فنگ ix5 انتخاب کرده‌اند. این کراس‌اوور کوپه طراحی نسبتا جذابی دارد و در مقایسه با دیگر شاسی بلندهای چینی حاضر در بازار، کمی مدرن‌تر به نظر می‌رسد؛ این موضوع در کابین دانگ فنگ ix5 کاملا مشهود بوده و با طراحی به روزی که تا حدودی تداعی کننده طراحی کابین محصولات آئودی است، روبه‌رو هستیم.

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

هنوز مشخصات فنی دیگنیتی به طور رسمی منتشر نشده، اما شایعات می‌گویند که قوای محرکه آن توسط یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو که حدودا 148 اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون‌متر گشتاور تولیدی خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو می‌رساند، تامین خواهد شد.

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

همچنین ۴ کیسه‌ هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سقف پانارومیک، نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات‌سرگرمی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، تریم داخلی چرم از جمله ویژگی‌ها و تجهیزات احتمالی دانگ فنگ ix5 یا همان دیگنیتی هستند. گفتنی است بهمن موتور اعلام کرده به زودی رسما از این کراس‌اوور کوپه چینی رونمایی خواهد کرد.

تصاویر دیگنیتی بهمن موتور

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

دیگنیتی

منبع
ماشین3

تیم تولید محتوا

این مقاله به کوشش تیم تولید محتوای وبسایت فرانید تهیه و تدوین شده است. تمام تلاش این تیم بالا بردن کیفیت آگاهی و دانش مردم در زمینه قطعات خودرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا