شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY)

قیمت فروش نقدی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد

قیمت فروش قطعی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی ویژه آذر ماه ۱۴۰۰ از سوی بهمن موتور اعلام شد.
قیمت فروش قطعی دو خودرو دیگنیتی و فیدلیتی پرایم ویژه آذر ماه 1400 از سوی بهمن موتور اعلام شد. در این طرح فروش فیدلیتی تیپ1 (5نفره) با قیمت 735 میلیون تومان، فیدلیتی تیپ2 (7نفره) 747 میلیون تومان و دیگنیتی با قیمت 795 میلیون تومان به فروش می رسد.
جدیدترین بخشنامه فروش بهمن موتور به گونه ای اعلام شد که با وجود تغییر نرخ ارز، هیچ کدام از خودروها افزایش قیمتی نسبت مرحله قبل نداشته اند.
شرکت بهمن موتور روند فروش فوری به صورت ماهانه برای محصولات خود در پیش گرفته و تنها با توجه به تامین قطعات انجام شده، خودروهای تولیدی خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
فروش این سه خودرو در تاریخ دوشنبه مورخ 15 آذر ماه 1400 ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و مشتریان می توانند خودروی مورد نظر خود را از رنگ های سفید، مشکی، قرمز روناسی، آبی اطلسی، خاکستری کهکشانی و سربی انتخاب کنند.
گفتنی است فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می بایست با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت (bahman.iranecar.com) نسبت به خرید اقدام کنند.

نگاه نزدیک به فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی فیدلیتی

زمان عرضه فیدلیتی بهمن موتور به بازار اعلام شد

به گزارش ماشین3، طی کنفرانس خبری آنلاینی که دقایقی پیش با حضور امیر میرمنصف، معاون فروش و خدمات پس از فروش بهمن موتور و همچنین محمد ضرابیان، مدیرعامل این شرکت برگزار شد، هفته اول تیر ماه به عنوان زمان عرضه فیدلیتی به بازار ایران اعلام گردید.

طبق اعلام مسئولان بهمن موتور، فیدلیتی قیمتی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان داشته و تا پایان سال جاری به تیراژ تولید ۹۲۰۰ دستگاهی خواهد رسید. همچنین گروه بهمن برنامه دارد تا این تیراژ را طی سال‌های آتی به ۱۲، ۱۵ و ۲۰ هزار دستگاه برساند. علاوه بر این‌ها، گفتنی است مدیران این شرکت از برنامه خود برای عرضه نسخه‌های فیس لیفت و به روز شده فیدلیتی به بازار در سال ‌های آتی نیز خبر دادند.

فیدلیتی رسما وارد نمایندگی‌های بهمن موتور شد 

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از حضور فیدلیتی در دو مدل پنج و هفت نفره در 25 نمایندگی منتخب بهمن موتور خبر داد و گفت: به منظور دسترسی مشتریان و مشاهده امکانات و قابلیت های فیدلیتی و همچنین سنجش سلیقه بازار و انجام بازدید میدانی، تعداد محدودی فیدلیتی در نمایندگان منتخب قرار داده شده است.

فیدلیتی

خسرو خسروی فر مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: 25 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در 13 استان برای فیدلیتی در نظر گرفتیم که از امروز فیدلیتی در دو مدل 5 و 7 نفره در نمایندگی های منتخب و دو شوروم بهمن موتور برای عموم به نمایش گذاشته شد.

خسروی فر با اشاره به اینکه فیدلیتی قبل از عرضه، فقط برای مشاهده مشتریان و مقایسه با سایر خودروهای بازار به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: طبق روال گروه بهمن، به منظور دسترسی مشتریان به خودرو، مشاهده امکانات و قابلیت های آن و همچنین سنجش سلیقه بازار، تعداد محدودی برای کسب بازخورد و توسعه و بهبود در نمایندگان منتخب قرار داده شده است.

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از افزایش تعداد نمایندگی های منتخب به 35 نمایندگی تا پایان سال خبر داد و گفت: این نمایندگی ها از نظر سطح استاندارد ارتقاء پیدا کرده اند و مشتریان می توانند در هنگام ثبت نام با توجه به محل زندگی، نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

فیدلیتی

وی با تاکید بر اینکه فقط نمایندگی های استاندارد و با رضایتمندی بسیار بالا، مجاز به ارائه خدمات فروش و پس از فروش فیدلیتی هستند، تصریح کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین ارائه خدمات مطلوب و متمایز نسبت به سایر شرکت ها، گروه بهمن به استاندارد سازی نمایندگی های مجاز از نظر تغییرات یکپارچه عناصر دیداری، رفاهی، شاخص های کلیدی عملکرد و… اقدام کرده است.

فیلم تست درایو فیدلیتی بهمن موتور را اینجا ببینید

فیدلیتی

مشخصات فنی و امکانات فیدلیتی:

 فیدلیتی

فیدلیتی

معرفی فیدلیتی:

فیدلیتی در حقیقت همان جتور X70 است که بهمن موتور به سبب تحریم‌ها، آن را مشابه دیگنیتی با نامی جدید وارد بازار ایران خواهد کرد. چند ماخ پیش بود که تصاویری از نسخه استتار شده و پیش تولید این کراس اوور در خیابان‌های پایتخت منتشر شد که خبر از ورود قریب الوقوع آن به جاده‌های کشور می‌دادند. همانند بسیاری از محصولات چینی تازه وارد، به طور قطع شنیدن نام جتور X70 نیز برای شما عجیب است، اما احتمالا پس از اینکه بدانید با برندی نه چندان سطح بالا طرف هستید، حس دلسردی نیز به تعجب شما اضافه می‌شود. جتور در واقع یکی از نشان‌های زیرمجموعه کمپانی چری است که با کراس اوور X70 اولین حضور خود در بازار ایران را تجربه خواهد کرد.

موضوع قابل توجه در مورد فیدلیتی بهمن موتور این است که در بازار بومی با نسخه‌های متعدد و متفاوتی ارائه می‌شود. این کراس‌اوور ابتدا در سال ۲۰۱۸ با دو تریم پایه و S معرفی شد که در نوع رینگ‌‌ها، سپر جلو، جلوپنجره، کاسه چراغ جلو و طراحی کابین با هم تفاوت دارند، معرفی شد. جتور X70 سال ۲۰۱۹ یک فیس‌لیفت سبک را تجربه کرد و با فاصله‌ای کوتاه نیز نسخه کوپه آن با ظاهری اسپرت‌تر معرفی شد.

اما سال ۲۰۱۹ در همین جا برای کراس اوور چینی تمام نشد، زیرا کمپانی سازنده، نسخه الکتریکی آن را نیز بر پایه تریم S به بازار معرفی کرد. با این حال عطش نامانوس چینی‌ها برای معرفی نسخه‌های متعدد از جتور X70 پایانی نداشت و در مارس ۲۰۲۰ نیز یک نسخه با پسوند M که در حقیقت نمونه به‌روز شده مدل ۲۰۱۸ محسوب می‌شد، به عنوان ارزان‌ترین نسخه جتور X70 رونمایی شد.

احتمالا بزرگ‌ترین نقطه قوت فیدلیتی را باید طراحی نسبتا جذاب آن دانست. با نگاه اول به فیدلیتی و خطوط طراحی شکسته روی بدنه آن، به سادگی متوجه طراحی شرقی آن خواهید شد؛ اما برعکس بسیاری از محصولات چینی، استفاده طراحان فیدلیتی از خطوط شکسته اغراق آمیز نیست و تناسب خوبی بین ویژگی‌های ظاهری مختلف آن ایجاد شده؛ به همین دلیل نیز چهره‌ی فیدلیتی از تمام زوایا گیرا و قابل قبول جلوه می‌کند.

تصاویر فیدلیتی:

 فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

فیدلیتی

 

منبع
ماشین3

تیم تولید محتوا

این مقاله به کوشش تیم تولید محتوای وبسایت فرانید تهیه و تدوین شده است. تمام تلاش این تیم بالا بردن کیفیت آگاهی و دانش مردم در زمینه قطعات خودرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا