شرایط فروش ایران خودرو

با توجه به عرضه هايما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 ليتر شركت ايـران خـودرو بـر آن شـد تـا در نسـخه جديدي از اين خودرو با استفاده از تكنولوژي هاي روز گامي در جهت پاسخگويي به خواست مشتريان و افـزايش رضـايتمندي ايشـان برداشته شود و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد.

در اين نسخه جديد با توجه به سازگاري بهتر گيربكس هاي AT با شرايط اقليمـي و جغرافيايي كشور، گيربكس CVT به گيربكس AT6 (اتوماتيك 6 سرعته) تبديل شده و تغييراتي در روكش صندلي ها و رودري ها بـه اجرا درآورده است.

اين خودرو از لحاظ ظاهر بيروني تفاوتي با هايما S5 توربو شارژ ندارد.

هایما s5

هايما S5 توربو شارژ، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوسـت داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد.

محصول هايما S5 با گيربكس AT6 ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند هايما S5 داراي موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بيش از پيش مي تواند به عنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد.

مشخصات هایما s5

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر بازگشت محصولات به نرخ‌های فروشِ قبل از اول آبان‌ماه خبر داد.

در این اطلاعیه عنوان شده، براساس تصمیمات اتخاذ شده، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نرخ فروش قبل از یکم آبان‌ماه بازگشته و افزایشی در آن اعمال نمی‌شود. برهمین اساس، دعوتنامه مشتریان با موعد تحویل آبان‌ماه مجددا صادر خواهد شد.

این اطلاعیه تصریح کرده، مبالغ مازادی که توسط مشتریان پرداخت شده نیز طی هفته جاری به حساب آنان مسترد خواهد شد.

ایران‌خودرو تاکید کرده قرعه‌کشی فروش اخیر نیز، امروز شنبه براساس قیمت‌های قبل محصولات برگزار خواهد شد.

قیت قطعی آبان ایران خودرو

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز شنبه 22 آبان ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در این طرح، 4 محصول رانا پلاس، 206 تیپ 2، 207 دستی پانوراما، دنا پلاس اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه شده است.

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوری آبان 1400 (فروش فوق العاده):

شرایط فروش ایران خودرو

در این مرحله چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۶ تیپ دو عرضه شده است. موعد تحویل ۲۰۶ تیپ دو ۴۵ روزه و سایر محصولات ۹۰ روزه است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه کشی روز شنبه 22 آبان ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

اسامی برندگان، عصر روز شنبه 22 آبان ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

عطف به نامه شماره 1000/17054 م مورخ 1400/08/17 معاون وزیر صنعت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بدینوسیله نرخ پایه جدید محصولات این شرکت در خصوص خودروهای پیش فروش شده قبلی با موعد تحویل تا پایان سال 1400 به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

قیمت ایران خودرو

به اطلاع عموم متقاضيان محترم و نمايندگي هاي مجاز ميرساند شرايط فروش فوق العاده برخي از محصولات ايران خودرو با موعد تحويل (حداكثر3 ماهه) و از طريق قرعه كشي به شرح جدول ذيل ارائه ميگردد.

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحويل حداكثر 3 ماهه) برخي محصولات شركت ايران خودرو (با روش قرعه كشي) مطابق جدول انتهاي بخشنامه از روز چهارشنبه مورخ 1400/08/19 شروع و تا پايان روز جمعه مورخ 1400/08/21 ادامه خواهد داشت.

تمامی شرایط قرعه کشی در این بخشنامه نیز اعمال خواهد شد.

* این خودروها بصورت سند آزاد عرضه خواهند شد.

شرایط فروش ایران خودرو

امكان فك رهن محصولات ايران خودرو زودتر از موعد محیا شد

به اطلاع كليه نمايندگي ها و مشتریان محصولات ایران خودرو مي رساند، در خصوص خودروهاي واگذار شده در فروش فوق العاده و پيش فروش به روش قرعه كشي كه سند (فاكتور فروش) آنها در رهن شركت ايران خودرو مي باشد مطابق مصوبه اخير كميته خودرو، مشتريان محترم مي توانند نسبت به فك رهن سند مربوطه زودتر از موعد مقرر در بخشنامه اقدام نمايند. به همين منظور و بر اساس برنامه زمانبندي شده، واريز مبلغ ترهين و انجام عمليات فك رهن پس از دريافت پيامك از سوي شركت ايران خودرو امكان پذير مي باشد.

لازم به ذكر مي باشد انجام عمليات فك رهن توسط شخص مشتري در سايت فروش اينترنتي ايران خودرو (ميزكار مشتري) يا مراجعه به نمايندگي فراهم است و مشتري محترم مي بايست حتما بعد از دريافت پيامك از سوي شركت ايران خودرو نسبت به انجام فرآيند فوق اقدام نمايد.

فرآيند فك رهن از دو طريق ذيل امكان پذير است:

1 – اقدام به واريز وجه از طريق كارت بانكي متعلق به خود در ميز كار مشتري و درخواست فك رهن

2 – مشتري محترم بعد از مراجعه به نمايندگي و واريز وجه ترهين از طريق كارت بانكي متعلق به خود (مطابق با مبلغ قيد شده در سايت) درخواست فك رهن نمايد.

* سند فروش فك رهن شده پس از تسويه مبلغ ترهين توسط مشتري بعد از گذشت 10روز كاري به نمايندگي هاي محل ثبت نام ارسال خواهد شد.

اولین طرح فروش فوق‌العاده این خودرو که به سبب کم شدن فاصله قیمتی خودرو از کارخانه تا بازار منجر به فروش بدون نیاز به قرعه‌کشی شده است، در دهه ابتدایی مهر ماه (هفتم مهر ماه) اجرا شد.

حال پس از حدود یکماه، دومین فروش بدون قرعه‌کشی هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز و تا پایان زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طبق روال، در حال حاضر تعداد خودروهای قابل عرضه، مشخص نیست.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی 675 میلیون تومان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قرعه‌کشی برای این طرح وجود ندارد، متقاضیان در زمان ثبت‌نام، باید وجه خودرو را واریز کنند. بر این اساس به‌تبع متقاضیانی که در اولین مرحله فروش هایما بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده بودند، امکان ثبت‌نام در این طرح را نخواهند داشت.

برای ثبت‌نام و واریز وجه، مشتری با وارد  کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام وارد و پس از انتخاب رنگ خودرو، نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت‌نام اقدام کنند.

تنها محدودیت‌ شرکت در این طرح، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی است و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست. به‌تبع متقاضیان بخشنامه قبلی قیمت خودرو قطعی است اما چنانچه افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی پیش آید، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت پرداختی تا قیمت روز خودرو است.

نتایج نهایی پس از تایید فرآیند قرعه کشی از سوی نهادهای نظارتی، در سایت فروش ایران خودرو قرار گرفت. همچنین پیامک اطلاعی رسانی برای برندگان ارسال خواهد شد اما مبنای دریافت اطلاعات برندگان، سایت فروش ایران خودرو خواهد بود.

منتخبان این طرح، به مدت سه روز مهلت دارند تا وجه خودرو را پرداخت کنند، در غیر این صورت نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است، در طرح مشارکت در تولید ایران خودرو، محصولات دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، تارا دستی، سورن پلاس، رانا پلاس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای عرضه شد.

هم اکنون اسامی برندگان در پنل کاربری مشتریان قابل مشاهده است.

زمان شروع اين طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1400/08/12 بوده و تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش ایران خودرو

پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و تارا دستی با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه می شود.

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 آبان ماه در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی در این طرح، محدودیت‌های پیش فروش کماکان اجرا خواهد شد.

پس از پایان قرعه کشی، مشتریان نهایی فقط 3 روز برای تسویه حساب فرصت خواهند داشت.

تیم تولید محتوا

این مقاله به کوشش تیم تولید محتوای وبسایت فرانید تهیه و تدوین شده است. تمام تلاش این تیم بالا بردن کیفیت آگاهی و دانش مردم در زمینه قطعات خودرو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا