شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور

به تازگی، شرکت کرمان موتور اقدام به اعلام شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T8 کرده که باتوجه به بخشنامه ارسالی، ثبت‌نام خودرو مذکور از 22 آبان‌ماه آغاز شده و تا سی‌ام همین ماه، ادامه خواهد داشت.

اما براساس شرایط فروش منتشره، قیمت خودرو T8 در این دوره از شرایط فروش کرمان موتور به صورت قطعی 869 میلیون تومان بوده و از سود مشارکت و سود انصراف خبری نیست؛ ولی درصورت تاخیر در تحویل خودرو، یک درصد سود تاخیر به صورت ماهیانه به مشتریان پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر بوده که در این دوره از شرایط فروش اعلامی شرکت کرمان موتور، زمان تحویل خودرو 60 روز کاری خواهد بود. طیف رنگی هم از بین چهار رنگ سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری بوده و مدل سال کی ام سی تی8 نیز براساس سال 1400 خواهد بود.

می‌توانید در ذیل تصویر شرایط فروش منتشره توسط شرکت کرمان موتور را مشاهده کنید.

شرایط فروش نقدی پیکاپ

معرفی پیکاپ KMC T8

پیکاپ T8 دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بوده که توانایی تولید حداکثر 174 اسب بخار، قدرت و 290 نیوتن متر، گشتاور را دارد که از یک جعبه دنده شش سرعته دستی با سیستم فرمان هیدرولیکی بهره‌مند بوده و استاندارد آلایندگی یورو5 را پاس می‌کند.
سیستم ترمز این محصول دیسکی برای جلو و عقب، سیستم تعلیق جلو بصورت مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در عقب نیز غیرمستقل از نوع فنر تخت است. حجم مخزن سوخت آن 76 لیتر می‌باشد و حداکثر سرعت این پیکاپ 150 کیلومتر بر ساعت است.

محصول T8 دوکابین، دارای 5325 میلی‌متر طول، 1880 میلی‌متر عرض، 1830 میلی‌متر ارتفاع خودرو با فاصله 3090 میلی متر بین دو محور است که 1965 کیلوگرم وزن خالص دارد و وزن بار مجاز این پیکاپ 840 کیلوگرم اعلام شده است.
تجهیزات و امکانات پیکاپ T8 شامل صندلی کمک راننده با تنظیم دستی در 4 جهت، شیشه بالابر برقی Power Window، گرمکن شیشه عقب، تهویه مطبوع دستی، محافظ قسمت بار، رکاب جانبی، چراغ روشنایی در روز، تریم داخلی مشکی، سیستم پخش MP5 با ورودی USB، دارای 6 بلندگو، Bluetooth، عایق درب موتور، جک بادی نگهدارنده درب موتور، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، چراغ های جلو زنون، چراغ های عقب LED، مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی با تنظیم برقی و دارای گرمکن، فرمان هیدرولیکی با پوشش چرمی، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، و صندلی راننده با تنظیم دستی در 6 جهت است.

تیم تولید محتوا

این مقاله به کوشش تیم تولید محتوای وبسایت فرانید تهیه و تدوین شده است. تمام تلاش این تیم بالا بردن کیفیت آگاهی و دانش مردم در زمینه قطعات خودرو می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا